אנו מספקים מוצרים ושירותים ללקוחותינו הכפופים לכללים הבאים.
במסגרת ההסכם, על מנת להיות חלק מקהל לקוחותינו, עליך לקבל את התנאים הבאים:
אחריות למוצרים תינתן בהצגת קבלה מקוצ'י מוצ'י בלבד או בהתאם להמצאות ביצוע הזמנה במאגר הנתונים של קוצ'י מוצ'י על ידי מבקש האחריות בלבד.
מבוא
הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידיך בחנות, התקנון מהווה חוזה
התקשרות מחייב בינך לבין החנות, לכל דבר ועניין.
הלקוח מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי להתקשרות בינך לבין החנות.
גלישה בחנות ו/או רכישת מוצר ו/או שירות המוצעים למכירה, מבטאת את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון.
תנאי תקנון זה עשויים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתנו הבלעדי. אנא הקפד להתעדכן בהוראות התקנון לפני כל רכישה בחנות.
תנאי מוקדם לתוקף הרכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה (במידה והתשלום נעשה באמצעות כרטיס אשראי).
החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באמצעות האתר .
הזכאים להשתתף במכירות בחנות באתר:
כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן רשאי להירשם לאתר על מנת לבקש רכישות:
המשתמש הינו מעל גיל 18 ובעל תעודת זהות ישראלית תקפה.
המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.
במידה והלקוח משלם בכרטיס אשראי - המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי בתוקף שהונפק על ידי אחת מחברות כרטיסי אשראי (ניתן לשלם גם באמצעות העברה בנקאית ותשלום במזומן).
אופן ביצוע הרכישה
הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע הרכישה. לאחר מילוי כל הפרטים הופך
המשתתף ל"מבצע פעולה".
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
יתבצע חיוב ל"מבצע הפעולה" בגין עלות המוצר/שירות שהוזמן על ידו, באמצעות כרטיס אשראי דרך סליקה מאובטחת.
ניתן להזמין טלפונית (וחיוב כרטיס האשראי).
בהזמנה ע"י שיק תטופל ההזמנה רק לאחר קבלת השיק, הפקדתו בחשבון בעל החנות ואישור הבנק על פירעונו.
במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, או הבנק, יקבל "מבצע הפעולה" הודעה מתאימה בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לצורך הסדרת אישור העסקה.
לא פעל "מבצע הפעולה" להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה ע"י חברות האשראי, יראה בעל החנות את העסקה כמבוטלת.
רישום האחריות
לקוח הרוכש מוצר חשמלי ישירות מהאתר האינטרנט שלנו לא צריך להירשם בדואר או בכל כרטיס אחריות שכן הוא כבר רשום באתר במסגרת האחריות. עם זאת, אם הרכישה התבצעה מכל אתר אינטרנט או ספק אחר, אנא פעלו לפי דרישות אחריותם ונהלי הרישום.
האחריות היא בהתאם לתנאי החברה המופיעים במסמך האחריות של היצרן.
אחריות :
האחריות כרוכה בעלויות והסכמים עסקיים מסוימים שעשויות להשתנות בהתאם למיקום בו הלקוח רוכש את המוצר.
לכן, האחריות שלנו מכסה מוצרים שנרכשו ישירות מאתר זה. אם רכשת מהיצרן, מספק כלשהו שאינו כפוף לבידיטק או באתר אינטרנט אחר, אז האחריות על המוצר שלך מתבצעת ישירות על ידי המוכר המקורי ומבוססת על התנאים וההסכמים שלהם.
האחריות שלנו מוגבלת לרכישות מאתר זה ומכסה רק מוצרי חשמל אשר פעלו לשימוש ביתי על פי ההמלצות כמפורט במדריך ההוראות המצורף. שילוח המוצר למעבדת בידיטק וחזרה לבית הלקוח איננה תחת אחריות בידיטק ועל הלקוח לדאוג לתשלום שליחת המוצר והחזרתו אליו. אם התיקון הנדרש הוא תחת הסכם האחריות, אנו נדאג לתקן או להחליף את המוצר (על פי הנדרש) ושליחתו בתשלום חזרה לבית הלקוח, רק במידה ואכן ישנה תקלה במוצר תחת הסכם האחריות המצוין בכל מוצר בקטגוריה .
שירות עד בית הלקוח במסגרת האחריות ולא במסגרת האחריות יבוצע בכפוף להחלטת בידיטק וסך השירות ינתן בהתאם למיקומו של הלקוח.
הלקוח ישלם עבור כל נזק למוצר וחלקי החילוף אשר נגרם על ידי שימוש לרעה במוצר. לאחר תקופת האחריות, תשלום שירות התיקון, חלקי החילוף והמשלוח יבוצעו על ידי הלקוח.
אנא, שים לב כי המוצרים שאנו מציעים נעשים תחת בקרת איכות קפדנית לחומר ולטיב העבודה.
האחריות מכסה את הלקוחות שלנו שרכשו מאתר זה, והוא מוגבל לבעלים המקורי ללא העברת האחריות. אם המוכר המקורי אינו זמין עוד אנו מסוגלים לסייע עם האחריות לרכישת פריטים שנרכשו מהאתר, אבל השירות מוגבל רק לחצי שנה מיום הרכישה, ומכסה רק את תא המנוע. כל עלויות המשלוח תהיה באחריותו של הקונה.
לכן, אנא צור קשר עם המוכר המקורי לכל בעיות או שירותי אחריות. סוחרים וחברות מסונפות עשויים להציע תכונות אחריות שונות והם נושאים ברוב עלויות האחריות עם הלקוחות שלהם. לכן, כל רישום האחריות, תמיכה בלקוחות, ופניות מטופלות על ידי אתרי אינטרנט או חנויות שבו הלקוח במקור רכש את המוצר או חלקיו.
המוצרים החשמליים שאנו מציעים מיוצרים עם תכונות בטיחות רבות. לכן, מספר תיקונים יכולים להתבצע בקלות על ידי הלקוח ללא הצורך לשלוח את המוצר בחזרה אלינו, ובכך לחסוך בעלויות משלוח. לכן, הצעד הראשון כאשר נושא האחריות מגלה תקלה, הוא , בבקשה, ליצור עמנו קשר בדבר פרטי הבעיה.
אנו נדון באפשרויות או כל מידע הכרחי נוסף. אם אתה יכול לבצע את התיקון הנדרש, אנו נסייע לך טלפונית או באמצעות סרטוני הדרכה שנשלח אליך כיצד לבצע את התיקון.
החדשות טובות עבור לקוחותינו, הן שהמוצרים שאנו מציעים רק לעתים נדירות מאוד נשלחים חזרה אלינו לתיקון, וזאת מאחר והיצרן הוציא סדרה חדשה של מוצרים משופרים יותר באיכות שעוד לא נראתה.
אנו עובדים עם יבואנים/יצרנים שנבחרו בקפידה מכל ההיבטים ובכלל זה רמת השירות ואיכות המוצרים.
חשוב להדגיש כי תנאי האחריות כפופים לתנאי תעודת האחריות של היצרן.
האחריות הבלעדית למוצרים, לאספקתם, לאיכותם, לטיבם, לעמידותם ולתכולתם, לרבות הוראות הפעלה בשפה העברית, אם יש כמובן , חלה על היצרנים, ובהתאם לתנאים המופיעים על תעודת האחריות שמצורפת אליהם.
כחלק מהשירות לאחר הקנייה, ובמידה ומוצר נמצא בתקופת האחריות, הוא יוחזר אלינו מהלקוח ויועבר אל המעבדה לתיקון ובמידת הצורך ישלח אל היצרן לצורך התיקון.
אנו נעשה את המיטב לשביעות רצון של קהל לקוחותינו, ונפעל ככל שיידרש על מנת להחזיר ללקוח את המוצר תקין ובזמן הקצר ביותר.
קניין רוחני
האתר(החנות) והמידע המופיעים בו לרבות עיצוב האתר, שרטוטים, עיצובים, איורים, תמונות, צילומים, מפות, קטעי וידאו, טקסט, גרפיקה וכיוצ"ב הם קניינה של החנות ו/או של צדדים שלישיים המיוצגים בחנות והם מוגנים ע"י דיני זכויות יוצרים במדינת ישראל, אמנות בין לאומיות וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות.
אין להעתיק, לפקסס, להפיץ, להציג, לשכפל, ליצור עבודות נגזרות, להכניס שינויים או למכור כל חלק מן התוכן בכלול באתר ללא הסכמתה המוקדמת הכתובה והמפורשת של החנות קוצ'י מוצ'י kuchi muchi.
מבקרים, גולשים ולקוחות של אתר האינטרנט שלנו חייבים לקבל את זכויות היוצרים, הסימנים המסחריים, והרישומים שלנו ללא מגבלות.
אף חברה, ישות, אתר, או הפרט רשאי להשתמש בכל חלק מהתמונות, חומרים , קודים, המלצות, תיאורי מוצר , או הביקורות של אתר זה לכל אחת מהמטרות הבאות ללא אישור בכתב ונוטריונים באופן חוקי מהחברה שלנו: העתקה כלשהי מהפרסומת שלנו או שיווק כלשהו לכלל המוצרים שלנו; או שימוש במידע המוצר או חומרים שלנו לשיווק חברות אחרות; או למנועי החיפוש כדי למקם פרסומות באתר אחר.
הפרה של זכויות היוצרים שלנו נושאת באחריות לפצות אותנו על כל הנזקים, הפסדים, והפרות ממשיים ופוטנציאלים.
אבטחת מידע
החנות נוקטת באמצעי זהירות קפדניים ומחמירים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע שמוסרים לקוחות.
כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן באופן מוצפן באמצעות SSL
עם אורך מפתח הצפנה של 168סיביות (הרמה הגבוהה ביותר הזמינה באופן מסחרי). חברת הסליקה היא סאלריקס (Cellarix).
ניתן לרכוש בחנות בכל כרטיס אשראי שיש ברשותכם מלבד "אמריקן אקספרס" ו"דיינרס".
במקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה בהתאם להוראות התקנון ולכל דין.
מבלי לגרוע מכלליות האמור ומבלי לגרוע מכל סעד או הליך אחר, מובהר כי החנות תהא רשאית למנוע גישה ממשתמש אשר, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החנות, ביצע או ניסה לבצע באתר פעולה כלשהי בניגוד לכל דין ו/או להוראות תקנון זה.
הפרטיות שלך חשובה לנו. פרטי כרטיס האשראי לא נרשמים באתר ולא נשמרים בידי החנות.
במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר, שירות או מידע, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה.
המידע אינו מועבר לכל גורם אחר. מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד.
במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר אנו עושים כל מאמץ לשמור על המידע מעודכן, ולוודא שימוש נכון בנתונים.
יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר.
דעו את זכויותיכם: אם למרות כל הצעדים המתקדמים שאנו נוקטים ועובדים מולם יתרחש שימוש לרעה בכרטיס האשראי, חייבת החברה המנפיקה את כרטיס האשראי להחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה תוך 30 יום! - דבר זה מובטח על פי החוק.
חריגים:
פריטים מסוימים עשויים להיות כפופים למדיניות החזרה נוספת כאמור בפריט המסוים.
החזרות:
לקוחות חייבים ליצור עמנו קשר בתוך 14 ימים מיום רכישת המוצר, למעט האמור המצוין, כדי לקבל אישור החזרה. כל ההחזרים כפופים למדיניות ההחזר וביטול העסקה שלנו כפי שיתוארו להלן.
לתשומת לבך: הטיפול והמשלוח לא יוחזר, אלא אם כן אנו אחראים לשגיאה או לתקלה, כגון משלוח סחורה לא נכונה, ובנוסף מדיניות ההחזר לא תקפה במקרה של שימוש במוצר. למרות שאנו מאמינים מאוד בשביעות רצון לקוחותינו, אנו מודעים לעלויות המשלוח היקרות, טיפול, ועלות החזרת הפריט אלינו, וכן הזמן הכרוך בכך.
לכן, אנא, אם אתה לא בטוח שהמוצרים שלנו הם מה שאתם מחפש, שלח לנו דוא"ל או צור קשר טלפוני לפני שאתה רוכש ואנו נסייע לך בשמחה.
ביטול עסקה:
ככלל הלקוח ראשי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
ניתן להחזיר מוצר שנרכש בחנות או שהוזמן טלפונית עד 14 יום מתאריך הקניה שלא עקב פגם במוצר בתנאי שהוחזר באריזתו המקורית ובתנאי שלא נפתחה
ולא נעשה במוצר שימוש כלשהו.
חלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות.
הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא ובמקרה זה יגבו דמי ביטול בגובה 5% או 100 ₪ לפי הנמוך מבינהם.
הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות. על הלקוח לציין את שמו המלא, ת.ז. ומספר הקבלה.
במידה וביטל הרוכש את העסקה לפני שטופלה ונשלחה, לא יחויב בדמי ביטול או טיפול.
במידה ומתעורר אצל הלקוח חשש שהמוצר שקיבל פגום יש ליצור קשר מיידית עם בעל החנות ולא יאחר מ-14 ימים מתאריך הקניה. במידה והמוצר יימצא פגום,
על הלקוח לשלוח את המוצר לחנות או להביאו לחנות (בתיאום מראש). המוצר ייבדק ובמידה ויימצא פגום החנות תשלח ללקוח מוצר חדש.
ביטול עסקה על ידי החנות
החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאור המוצר.
במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של החנות.
אנו עושים כל מאמץ כדי שיהיו מספיק מוצרים במלאי זמינים ללקוח ומספקים אותם בדרך כלל מוקדם יותר ממה שרשום במשלוח של אותו הפריט ב"דף המכירה" המפורסם בחנות, אולם ייתכן כי אזל אותו המוצר ממלאי מחסן חנות לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם המשלוח ללקוח). במקרה זה החנות תודיע ללקוח תוך 72 שעות (3 ימי עסקים), באמצעות הטלפון ו/או הדואר האלקטרוני. החנות בתיאום עם הלקוח ולפי בקשתו והסכמתו תבצע אחד מהפעולות הבאות: יסופק ללקוח מוצר אחר שווה ערך או שהלקוח מבקש להמתין להזמנת המוצר של החנות מהיבואן או שהלקוח יוכל לקבל את מלא כספו בחזרה.
כאשר קיים חשש, על פי שיקול דעתה של החנות שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.
אם נפלה טעות בהצגת הפריט בחנות ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.
אספקת המוצרים
החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב ב"דף המכירה" של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.
החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר בנסיבות העולות כדי כוח עליון כמפורט בסעיף 6.2 לעיל.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיע דואר רשום ע"י דואר ישראל. מרבית המוצרים נשלחים בדואר רשום, הכולל מספר מעקב וביטוח. רובם מגיעים לביתו של הלקוח ובחלקם מגיעים לסניף הדואר של אותו יישוב ובמיוחד באזורים המוגבלים לגישה ע"י דואר ישראל והשליחים בהמשך לסעיף 7.3 בתקנון.
ישנו תעריף שונה למשלוחים לאילת. נא ליצור קשר עם בעל החנות טרם הזמנת המוצר/ים או שירות/ים.
זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
ניתן לבצע "איסוף עצמי" של המוצר/ים, הלקוח יגיע רק לאחר תאום מראש עם בעל החנות. במקרה כזה לא יחויבו דמי משלוח.
זמן אספקת המשלוח נמדד החל מקבלת אישור מחברות כרטיס האשראי של הלקוח, או קבלת אישור מהבנק של בעל החנות.
לא יתקיימו משלוחים לעיר אילת
סירוב מכירות ושירותים :
בידיטק שומרת לעצמה את הזכות לסרב לרכישה של לקוח מכל מוצר שהאתר מציע, על פי שיקול דעתנו שלנו.
כמו כן, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב לכל מכירות עתידיות ואחריות ללקוח אשר מזיק למוצרים שלנו בזדון או אשר מדווח על תקלות שווא או טענות כוזבות.
סודיות:
אנו מטפלים במידע האישי של הלקוח (כגון דואר אלקטרוני, מידע על כרטיסי אשראי, כתובת, וכו ') בצורה מאוד קפדנית ומאובטחת, כך שלא תיתכנה השלכות שליליות ללקוח.
דין ומוסר:
כבד את ההתחייבות למסחר, קנייה, ומכירה. שמור על מידע בחשבון השוטף. אל תייצג את עצמך באופן שגוי. דואר זבל או הצהרות זדוניות למיניהם אסורות לחלוטין. עליך להסכים לשלם את כל ההוצאות והנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מדואר זבל או פגיעה כלשהי במעמדנו.
סוחרים, שותפים, ומע"מ של לקוחותיהם או עמלות מותאמות אישית בתשלום: כל עמלות מותאמות אישית או מע"מ הנן באחריותו של הלקוח, השותפים , הסוחר או למי שאנו שולחים את המוצרים. אנחנו לא מתעסקים עם מע"מ או עמלות.
נזק:
אנא, יש לפנות לתביעות נזקים ישירות למוביל הסחורה שנשלחה על ידי חברת השילוח.
דיוק והבהרה:
כל המידע באתר זה מסופק כמיטב יכולתנו. עם זאת, במקרה של טעות, לקוחות, שותפים וסוחרים יתחייבו להימנע מפני כל פיצויים, דרישות, פעולות, תביעות, הפסדים, התחייבויות, נזקים, עלויות והוצאות, לרבות שכר טרחה עבור עורך דין, עלויות והוצאות הנוגעים לשימוש במוצרים והשירותים שלנו.
מחיר:
בשל האופי הדינמי של השוק ומוצרינו, והאופי הדינמי של עמלות ושירותי משלוח, המחירים כפופים לשינוי ללא הודעה מוקדמת .המחירים המוצגים בחנות כוללים מע"מ.
משלוחים:
אנו נעשה כמיטב יכולתנו לדאוג להכנת המוצר ושילוחו תוך 2 עד 7 ימי עסקים. עם זאת, בשל דרישות, ההזמנות עשויים להתעכב. אנו נודיע לך בהקדם האפשרי על כל עיכובים צפויים.
אזל המלאי או הופסקה מכירתו:
אנחנו מנסים לעדכן את נתוני המלאי שלנו מדי יום. עם זאת, מדי פעם פריט שהזמנת בפועל עשוי להימכר או שאזל מהמלאי.
במקרה זה, אנו נודיע לך בהקדם האפשרי, ואם כבר הועבר אלינו התשלום שלך, אנו נחזיר לך את מלוא הסכום. אנא, קבל את התנצלותנו הכנה על אי הנוחות שנגרמה לך.
מחלוקת:
במקרה של חילוקי דעות, אנו ננקוט בכל האמצעים האפשריים כדי להגן על היושרה של הסוחרים, השותפים, והלקוחות שלנו ועל מנת להבטיח כי כל הצדדים פעלו תחת חוקי השלטון המתאימים וצייתו לכללים. זה כולל הפסקה של שירותינו לכל צדדים במקרה של הפרת החוק.
אנו מספקים מוצרים ושירותים ללקוחותינו כפוף למדיניות הפרטיות להלן. אם הנך מבקר או רוכש מאתנו, עליך לקבל את התנאים הללו.
תקני פרטיות:
אנו אוכפים ברמה הגבוהה ביותר את תקן הפרטיות על מנת להגן על פרטיותך בזמן הרכישה מאתנו.
אמצעי אבטחה:
כל המידע הפרטי הרגיש שלך, ובכלל זה פרטי סיסמא , בנק/ כרטיס אשראי וכו' מועבר דרך האינטרנט באמצעות הצפנה מאובטחת.
העברת מידע:
שום מידע רגיש יישלח אי פעם באמצעות דואר אלקטרוני. הדבר מבטיח את ביטחון הנתונים המתקבלים והנשלחים מהשרת שלנו.
מידע אישי:
כל המידע הפרטי שלך, ובכלל זה פרטי סיסמא, בנק/ כרטיס אשראי וכו' מאוחסן תחת הצפנה גבוהה מאוד.
דבר המבטיח כי אף אחד לא יכול לפרוץ למסד הנתונים ולהשתמש במידע זה.
סיסמא:
הסיסמה שלך לא תיחשף גם במידה ושכחת/איבדת את פרטי המשתמש ושלחת בקשה לקבלת פרטי הכניסה באמצעות דואר אלקטרוני.
אנו נשלח לך סיסמא זמנית במקום. פרטי הבנק/כרטיס האשראי שלך לא ייחשפו אפילו לך, למרות שבאפשרותך לעדכן את המידע על החשבון שלך.
חוקים מסחריים:
כל סוחר ומשווק נדרש בהתאם, למלא אחר החוקים המסחריים הקפדניים בטיפול המידע.
חוקי פרטיות:
כל חוקי הפרטיות הרלוונטיים נאכפים בקפדנות. בפרט, אף אחד מהנתונים האישיים שלך לא ישמש לעולם מחוץ להיקף ההפעלה המסחרית של העסק שלנו.
הודעות דוא"ל פרסומי לא תישלחנה אליך אלא אם כן אישרת פעולה זאת. אתה יכול לבחור ולשנות בכל עת על ידי עדכון פרטי החשבון שלך.
סודיות:
אנו מטפלים במידע האישי של לקוחותינו כגון דוא"ל, מידע על כרטיסי אשראי, כתובת וכו' בצורה מאוד קפדנית ומאובטחת, כך שלא ייווצרו השלכות שליליות ללקוחותינו.
התחייבות לאמינות ועקביות:
כל לקוח או מבקר באתר נדרש לכבד את מחויבותו לרכישות והתשלומים המוסכמים.
כל לקוח או מבקר באתר או כל אחד הפונה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, פקס, טלפון, או בדואר חייב להשתמש במידע מדויק.
דין וסמכות שיפוט
פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד
ולבית המשפט המוסמך בבאר שבע, תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.
ט.ל.ח.
אם יש לך עדיין שאלות שלא מצאת להם תשובות בתקנון החנות, אנא צור איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותך.
קניה מהנה!
קוצ'י מוצ'י